AVIS TAULETES: AQUESTA WEB S’HA DE VEURE AMB
LA TAULETA GIRADA EN DISPOSICIÓ HORITZONTAL.
+34 93 280 24 92
16 d'abril del 2018

Molt bons resultats a la 2ª Jornada de la Copa Catalunya

Aquest diumenge ha tingut lloc la 2ª Jornada de la Copa Catalunya Open celebrada durant tot el dia a Granollers.

Al matí ha sigut el torn de les Minerva i les Oceanita, que han participat a la Categoria 1 i 2 respectivament.

A la tarda s’ha celebrat la jornada de la Categoria 3, on, per part del club hi han participat les Butterfly, les London i les Subalina.

Totes elles, han mostrat una molt bona imatge i un molt bon resultats:

CATEGORIA 1: Minerva, 5ª posició

CATEGORIA 2: Oceanita, 5ª posició

CATEGORIA 3: Subalina, 4ª posició – Butterfly, 5ª posició – London, 6ª posició.

Us animem a seguir treballant de cara a la darrera jornada i a la participació a Dossier Informatiu Open  a Etxebarri del proper 4-6 de maig.

Al següent enllaç podeu consultar tots els resultats.

04 de setembre del 2023

La Paula i la Judith, plata i bronze al Campionat Mundial Infantil, Atenes 2023

Ahir, va finalitzar el Mundial Infantil Atenes 2023, amb grans resultats per a Selecció de Natació Artística. Destaquem la... llegir més
02 de setembre del 2023

Stage Tossa 2023, la millor manera de començar la temporada!

Es fa molt difícil fer un resum de tot el què hem viscut aquests dies! Us deixem alguns dels... llegir més
veure més notícies
AMB EL SUPORT DE:





EMPRESES PATROCINADORES I COL·LABORADORES:
Adreça
Carrer dels Esports, 8
08017 Barcelona
Telèfon

+34 93 280 24 92
E-mail